loading...
اس ام اس.کداهنگ پیشواز و غیره
مهدی جون بازدید : 12 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

 

-

 

یکی از دوستام تو فیس بوک نوشته
تولدم 15فروردینه ببینم کیا بهم عیدی میدن و تبریک میشنوم
کادو.... :|
عیدی:|
تولدت مبارک :|
واقعا من دوستامو میبینم خدا رو شکر میکنم که هنوز میشه امید داشت

-

««اعتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراف مي كنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم»»
وقتي بچه بودم فكر مي كردم من يه فرشته واقعي هستم الانه كه محو شم...
يعني از بچگي آرزوي محو شدن داشتمااااااا

-

««اعتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراف مي كنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم»»
وقتي بچه بودم مي خواستم شيشه تلويزيونو بشكنم سوباسارو از توش در بيارم...
فك كنم بهش علاقه مند شده بودم////
هعععععي بسوزه پدر عاشقي!!!!

-

ازم دعوت شده تو فیلم (انسان های خوشبخت ) بازی کنم !!!!
در نقش موکت یا دستگیره در،
موندم کدومو انتخاب کنم / دی

-

یه سوالی هست که خدایی خواب رو از چشام گرفته !!!!
چرا رو جلد پفکا عکس حیوون میذارن؟

-

ما یه استاد داریم سر کلاس اگر جواب سوالشو بدیم یعنی جزوشو داریم اگم جوابشو ندیم یعنی احمق و بی شعوریم
حالا شما بودی کدومو انتخاب میکردی؟
بجون خودم سر کلاسش همه پر از ابهام ودو دلی اند
:D

-

دیدین جدیدا دوستان تو اس ام اس حرف اول کلمات رو مینویسن منظورشونو میگن؟
مثلا :سلام=س
خونه=خ
شارژ=ش
تو=ت
کجایی=ک
الان میترسم به یکی اس بدم :چخبر ؟کجایی؟
اونم میده : " س خ ش ندارم ت ک ؟ "!!!!!!
چرا اینا نمیرن فضا با این همه خلاقیت؟؟؟؟؟

-

منه پسر 18 ساله امسال از خودم ذوق نشون دادم و یه سفره هفت شین ( فین سین ... ) کوچولو روی اپن (open) آشپز خونه درست کردم!!!
خیلی هم خوشگل و شیک بود (بعله یه رفیق هنرمند و از خود راضی ای دارین!)
آقا فامیلامون اومدن این هنرنمایی منو دیدن....
خاله ها و دختر خاله هام: (خطاب به مامانم) وااااااای چه خوجکله! کی درست کرده؟! تو یا دخترت؟!
مامانم: هیچ کدوم سجاد درست کرده!
خاله ها و دختر خاله هام: واااااااا چه کارایی میکنه این سجاد شما!!!
مامانم: این که چیزی نیس! نقاشیشم خیلی خوبه... خطش خیلی خوبه...
کاردستیم خیلی خوب درست میکنه... تو کار خونه هم به من کمک میکنه... آشپزیم بلده!!!
من یه لحظه دیدم پسرای فامیل یه نگاه های بدی دارن به من میکنن
وسط تعریفای مادرم پریدم و گفتم: مامان بس کن! من میخوام ادامه تحصیل بدم!!!
و مثه یه دختر نجیب سرم رو انداختم پایین و رفتم تو اتاقم!
دیگه فک نکنم بتونم تو جمع پسرای فامیل برمباید برم پیش دخترا
آخه یکی نیس به من بگه کنکوری تو رو چه به تزیین کردن خونه!!!
برو گمشو پا درس و مشق و بد بختی هات!

-

واس خواهر زاده ام شیرکاکائو خریدم گیر داده ک چرا آقای شیرکاکائو زنگ نمیزنه؟
ای خداااااااااا
خواهر زاده ی تلویزیون نگاه کنه دارم من؟

-

سلام
میدونم وقتی بهتون میگن سال نو مبارک حالتون از این جمله ی کلیشه ای بهم میخوره ................................................ پس سال نو مبارک. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

-

ماشین مشتی مندلی نه بوغ داره نه صنلی،
صندلیهاش فنر داره نشستنش خطر داره !
از همون موقع داشتن ذهنمونو برای خرید پراید آماده میکردن

-

-

سري شماره2ازارگودزيلا:
يه کاري کنين گودي موردنظرعاشختون بشه بعددعوتش کنين بهPesبعداون دسته عاش ولاشه روکه کارنميکنه بدين بش وبه صورت مکرر بش گل بزنين تاجايي که گودي موردنظرکبودشه کارتونو ادامه بدين!
درروزهاي اينده باسري جديددرخدمت شوماهستيم!
بعله يه همچين مردم ازار انقام جويي ام من!افتخارکن!
لايک=عاخه نمکدون يه کاري نکن که بسته کودحيواني روتوچشات خالي کنيم!

-

اهای شمایی که سه روز از چهارشنبه سوری گذشته هنوز ترقه میزنید شما بازماندگان نسل دایناسور ها هستین

 

تا حالا دقت کردین موهاتو با هزار تا بدبختی درست میکنی
..
.
بعد میبینی یادت رفته باید تی شرت بپوشی!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان هرچی بخوای دارم فقط باید نظر بدی چی میخوای تا برات تو سایت بذارم ممنون استقلال قهرمان رئال قهرمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 637